بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انتخاب نوع کلمه کلیدی یکی از مهم‌ترین قسمت‌های مدیریت یک کمپین تبلیغات گوگل است. تعداد زیادی از افرادی که به تازگی با ادوردز آشنا شده‌اند از اهمیت کلمات کلیدی تبلیغ خود آگاهی ندارند و تصور می‌کنند که تنها با پرداخت پول می‌توانند لینک سایت‌شان را در نتایج جستجوی گوگل نمایش دهند. همین موضوع باعث می‌شود که بودجه کمپین آن‌ها طی مدت کوتاهی مصرف شود بدون اینکه هیچ تاثیر مثبتی برایشان داشته باشد.

اگر به تازگی با گوگل ادوردز آشنا شده‌اید، حتماً تعریف درستی از نوع کمپین تبلیغاتی‌تان و مخاطبان هدف خود داشته باشید. این مسئله به انتخاب صحیح کلمات کلیدی گوگل ادوردز و بهینه سازی کمپین تبلیغاتی‌تان کمک قابل توجهی می‌کند.

برای آشنایی با انواع کلمات کلیدی گوگل ادوردز ادامه مقاله را در لینک زیر دنبال نمایید .

 انواع کلمات کلیدی گوگل ادوردز را بشناسید!

سئو

طراحی سایت

  • Master SEO
  • ۰
  • ۰

یکی ازمهمترین دلایل موفقیت هر کسب و کاری چه به صورت آنلاین و چه آفلاین رفتارشناسی مخاطبان و آشنایی سلایق آنهاست. به صرف داشتن یک کالا یا خدمات نمی توان فروش خوبی داشت بلکه نحوه عرضه‌ی خدمات شاید به مراتب مهم‌تر باشد.
همچنین، به دلیل اینکه مبحث دیجیتال مارکتینگ و عرضه محصولات و خدمات اینترنتی در ایران سابقه‌ی کمی دارد، اهمیت رفتارشناسی مخاطبان بیشتر می‌شود زیرا هیچ الگوی ثابت ویا منطقی برای مخاطبان بسیاری از کسب و کارها وجود ندارد. در این مقاله به همین موضوعِ رفتارشناسی مخاطبان یعنی تست A/B می پردازیم .

ادامه مقاله را در لینک زیر دنبال نمایید .

 آشنایی با تست A/B و تا ثیر آن بر فروش اینترنتی

سئو

طراحی سایت

  • Master SEO
  • ۰
  • ۰

شاید از نظر برخی از افراد وجود بخش نظرات در طراحی سایت ، چندان اهمیتی نداشته باشد اما این افراد دارای طرز فکر اشتباهی هستند زیرا بخش نظرات سایت ، یکی از بخش هایی است که می تواند تاثیر بسزایی در بالا بردن سئو سایت داشته باشد. به صرف تولید محتوا نمی توان انتظار رشد در کسب و کار را داشت بلکه تعامل با کاربران و ایجاد ارتباطات موثر با آنهاست که می تواند باعث رشد کسب و کار شما در محیط اینترنت شود.
نظرات کاربران نقش بسزایی در سئو سایت دارد. به این دلیل که باعث می‌شود کلمات کلیدی جدیدی در سایت بوجود بیاید، محتوای مطالب افزایش پیدا کند و موضوعات جدیدی مطرح شود. همچنین با افزایش تعداد نظرات انتخاب مشتری افزایش یافته و در نتیجه باعث بالارفتن میزان فروش می‌شود.

برای خواندن ادامه مقاله به لینک زیر مراجعه نمایید .

آیا تعداد دیدگاه ها بر سئو سایت تاثیرگذار است ؟

سئو

طراحی سایت

  • Master SEO