B2B :
B2C:
Blog :
برای مطالعه تعاریف این واژهای تخصصی به لینک زیر مراجعه شود:
واژه نگار سئو و بهینه سازی دسته B
منبع : آبزرورسئو
B2B :
B2C:
Blog :
برای مطالعه تعاریف این واژهای تخصصی به لینک زیر مراجعه شود:
واژه نگار سئو و بهینه سازی دسته B
منبع : آبزرورسئو
زیرا امروزه ۱۵% حجم ترافیک توسط موبایل انجام می شود.
۸۰% مصرف کنندگان قصد دارند کسب و کارهای آنلاین را به سوی موبایل هدایت نمایند.
امروزه دیگر اکثریت جامعه با این شبکه اجتماعی آشنا می باشند و در میان دیگر شبکه های اجتماعی از رتبه بالاتری برخوردار می باشد. این شبکه اجتماعی بعنوان پررونق ترین شبکه در میان بیلیون کاربر خود می باشد. شرکت ها و سازمان ها می توانند صفحات تجاری در آن ایجاد نموده و محتواسازی نمایند.
همانند فیس بوک، شبکه اجتماعی توییتر نیز در طی سالیان اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا نموده است و بعنوان منبعی که به روزترین اخبار در آن قابل مشاهده می باشد، تبدیل شده است. توییتر بعنوان یک میکروبلاگینگ محسوب می شود این بدان معناست که این وبسایت به کاربران اجازه می دهد پیام های کوتاهی را ایجاد نموده و بر روی پروفایل خود قرار دهند. توییتر همچنین اجازه می دهد این پیام بر روی شماره موبایل های افراد نیز ارسال شود.
برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
اسامی پرکاربردترین شبکه های اجتماعی
در رقابتی که میان برندها در حوزه تبلیغاتی وجود دارد، انواع شبکه های اجتماعی با سرعتی بیشتر از توییت مجدد یک پیام، لایک کردن و یا پین کردن توسط مشتریان به روز رسانی می شوند. لیستی از شبکه های اجتماعی که در این مقاله بدنبال تحلیل نکات آن هستیم عبارتند از Pinterest، Twitter، Facebook و Google .
به طور مثال در چند هفته گذشته Pinterest جستجوهای هدایتگر خود را پیشرفته تر نموده، توییتر پیام های گروهی را ایجاد نموده و فیس بوک مجددا بخش اخبار(News feed) خود را پاکسازی نموده است. بطوریکه وبسایت مگزین(Website Magazine) جزییات به روز رسانی های انواع شبکه های اجتماعی را به صورت هفتگی اعلام می نماید. جهت کمک به برندها و ماندگاری در سطحی که مورد انتظارشان می باشد نکات ذیل را در شبکه های اجتماعی خود در جهت بازاریابی اینترنتی کسب و کارتان به روزرسانی نمایید.
برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
معرفی جدیدترین تکنیک های شبکه های اجتماعی
بازاریابی الکترونیکی به معنای استفاده از اصول و تکنیک های بازاریابی از طریق رسانه های الکترونیکی و بخصوص اینترنت می باشد.eMarketing، Internet Markeing و Online Marketing اغلب با معنای مشابه تعریف می شوند.
بازاریابی آنلاین، فرآیند بازاریابی یک نام تجاری و یا برند است که شامل هر دو بازاریابی مستقیم و بازاریابی غیر مستقیم می شود و از تکنولوژی های مختلف جهت اتصال کسب و کارها به مشتریانشان استفاده می نمایند. در نتیجه بازاریابی اینترنتی شامل تمام فعالیت هایی می شود که یک کسب و کار را، در گستره اینترنت با هدف جذب کسب و کار جدید، حفظ کسب و کار کنونی و توسعه هویت برند هدایت می کند.
رده های مختلف در بازاریابی:
۱) بازاریابی در سطح محصول
بازاریابی در سطح خدمات
۳) بازاریابی در سطح اشخاص
۴) بازاریابی در سطح مکان
۵) بازاریابی در سطح یک رویداد
۶) بازاریابی در سطح سازمان
برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک کنید:
بازاریابی اینترنتی به چه معناست؟
منبع : آبزرورسئو
همانگونه که در مباحث پیشین بدان اشاره گردید اولین فاکتور در مباحث فنی On-page پلت فرم و تکنولوژی بکار رفته در وبسایت می باشد که در این بخش به شرح تکمیلی این فاکتور به عنوان فاکتور پایه در شروع سئو و بهینه سازی وبسایت می پردازیم.
پلت فرم و تکنولوژی که برای سایت خود انتخاب نمودید بایستی قابلیت ایندکس شدن توسط موتورهای جستجو را داشته باشد. بطور مثال تکنولوژی فلش مناسب برای سئو و بهینه سازی وبسایت نمی باشد.
تکنولوژی بکار رفته بایستی در مرورگرهای مختلف پاسخگو باشد. بطور مثال انیمشن های ساخته شده با فلش قابلیت نمایش در سیستم عامل آی پد یا آیفون را ندارد
پلت فرومی را برای وبسایت خود در جهت بهینه سازی سایت انتخاب نمایید:
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که برای استفاده در کسب و کار تجاری و وبسایت های اینترنتی بسیار کاربری ساده و آسانی دارد.
برای داشتن فروشگاه می توانید پلت فرم فروشگاه را بر روی ورد پرس نصب نمایید.
برای ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید
دومین گام در برنامه سئو و بهینه سازی وبسایت در موتورهای جستجو، توجه به ساختار وبسایت از نظر فنی و تکنیکی و همچنین تگ های HTML در داخل وبسایت می باشد.
همانگونه که در مباحث پیشین اشاره گردید، سئو و بهینه سازی شامل دو دسته کلی می باشد:
در این مقاله و مقالات آتی به شرح تکمیلی تری از دسته های مذکور پرداخته خواهد شد.
گام دوم در سئو و بهینه سازی سایت
در این بخش قصد داریم گام اول در سئو و بهینه سازی وبسایت را خدمتتان آموزش دهیم. برای بهینه سازی وب سایت خود در موتورهای جستجو، ابتدا بایستی به بررسی کلمات کلیدی خود بپردازید.
برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:
آموزش سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو
بدون در نظر داشتن هر آنچه که تا کنون شنیده اید، لینک های ورودی به سایتتان هنوز هم یکی از عوامل مهم در افزایش رتبه وب سایت به حساب می آید. بدست آوردن لینک هایی که رقبای شما به راحتی نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند، سر رقابتی به کسب و کارتان خواهد داد و روش هایی که در ادامه بدان اشاره خواهد شد باعث هویت بخشیدن به وب سایتتان و افزایش ترافیک سایت و بازدید سایتتان می گردد.
۱- در کنفرانس ها ارائه داشته باشید
۲- مشارکت های اجتماعی
۳- از کاربران خود بخواهید عقیدشان در مورد شما را بنویسند
۴- برای محصولات خود حتما تقدیریه ای از جانب مشتریان و مصرف کنندگان تهیه نمایید
۵- مصاحبه تهیه نمایید
۶- واژه نگار برای حوزه کاری خود درست کنید
برای مطالعه بیشتر این مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید:
قسمت اول این مقاله :
20 روش کاربردی در افزایش ترافیک سایت - قسمت دوم
بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
اکثر شما با تاثیرات مثبتی که سئو (بهینه سازی وب سایت) می تواند بر روی وب سایتتان و یا بر روی توانایی شما جهت هدایت و فروش محصولات و خدمتتان به صورت آنلاین داشته باشد، آشنا هستید. در حالیکه همه شما با اهمیت آن آشنا هستید و آن را انکار نمی کنید، اما اکثریت بدلیل نداشتن زمان از مزایای آن و سود زیادی که می تواند برای شما داشته باشد چشم پوشی می نمایید.
درحالیکه بالا قرار گرفتن با توجه به تمامی تغییرات جدید در سئو و اجرای یک کمپین بهینه سازی وب سایت قطعا زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت. در ادامه به استراتژی ساده ای جهت پیاده سازی درست آن اشاره خواهد شد که به واسطه آن می توانید حضور خود در موتورهای جستجو را بهبود بخشید.
برای مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید:
آموزش سئو و افزایش بازدید سایت