بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

۵ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

همانگونه که در بخش پیشین بدان اشاره شد؛ در این بخش به ادامه ۴۴ روش اولیه در ساخت لینک ورودی در سایت می پردازیم.

۸) دایرکتوری های محلی: آیا مکانی مانند یک ویترین در اختیار دارید؟ از سایت های سودمند و قابل دسترس لیست برداری محلی متعدد جهت تنوع بخشیدن به پروفایل لینک خود، بهره بگیرید. در ادامه نام چند سایت محلی مرجع که باید با آنها شروع به لیست برداری کنید آمده است:

  • White Pages
  • Manta
  • com
  • Merchant Circle
  • Citysearch
  • MapQuest
  • Superpages
  • Topix
  • Yelp
  • Foursquare
  • Bing
  • com
  • Yellow Pages
  • DexKnows
برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید: 





  • Master SEO
  • ۰
  • ۰

فاکتورهای غیر فنی در مباحث سئو و بهینه سازی سایتOn-page – قسمت دوم

۶) اهمیت متن در مباحث بهینه سازی وب سایت

چرا متن اهمیت دارد؟

موتورهای جستجو متن شما را ایندکس می نمایند و براساس آن میزان مرتبط بودن محتوای شما را با جستجو کاربران مورد سنجش قرار می دهند. محتوا شما بایستی از نظر کلمات کلیدی و چگالی آن بهینه گردد.

قوانین کلی در رابطه با متن

  • صفحاتی که محتوای زیادی ارائه داده اند میان ۷۵۰ الی ۱۰۰۰ کلمه باشد
  • صفحه اصلی شما بهتر است حداقل از ۲۵۰ الی ۳۰۰ کلمه تشکیل شده باشد
  • از ابزار شمارش کاراکتر متن در پنل خود استفاده نمایید و از این نرخ به عنوان نقشه راه بهره مند گردید.
  • از متون پنهان در صفحه خود استفاده ننمایید. متن پنهان برای کاربران پنهان، اما برای موتورهای جستجو آشکار می باشند و این تکنیک بعنوان کلاه سیاه محسوب می شود.
برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:


  • Master SEO
  • ۰
  • ۰

Landing Page  : 

(LSI) Latent Semantic Indexing  : 

 Link 

Link Bait  : 

Link Building  : 

Link Condom : 

Linkerati  : 

Link Exchange  : 

Link Farm  :

link juice  (trust, authority, pagerank): 

link love : 

link partner  (link exchange, reciprocal linking) : 

link popularity  : 

link spam  (Comment Spam) :

link text (Anchor text)

Long Tail : 

برای مطالعه تعاریف این واژهای تخصصی به لینک زیر مراجعه شود:

دستگاه واژه گان سئو و بهینه سازی دسته L


  • Master SEO
  • ۰
  • ۰

فاکتورهای غیر فنی در مباحث سئو و بهینه سازی وب سایت On-page – قسمت اول

۱) تگ تایتل (عنوان صفحه) در بهینه سازی وب سایت<title></title>

تگ تایتل چیست؟

  • متنی که محتوای یک صفحه را توضیح می دهد
  • در نوار ابزار بالای مرورگرها قابل مشاهده می باشد
  • در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده می شود، عنوان صفحه اولین خطی می باشد که در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده می شود
  • در زمانی که صفحه در میان شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک گذاشته می شود، قابل مشاهده می باشد

ویژگی های تگ عنوان و نقش آن در بهینه سازی وب سایت

  • بایستی کمتر از ۷۰ کاراکتر باشد
  • کلمات کلیدی پر اهمیت بایستی در ابتدای موضوع صفحه قرار گیرد
  • بایستی منحصر بفرد، خوانا و درگیر کننده باشد که باعث شود نرخ کلیک بر روی آن لینک را افزایش دهد
  • نام برند خود را در عنوان صفحه بیاورید
  • از کلمات همچون و، یا، از، بوسیله ی، در و … استفاده نکنید
  • فرمت پیشنهادی :
    • نام برند | کلمات کلیدی پر اهمیت | کلمات کلیدی با اولویت پایین تر
    • کلمات کلیدی پر اهمیت | کلمات کلیدی با اولویت پایین تر | نام برند
برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:


  • Master SEO
  • ۰
  • ۰

Directory  : 

Directory Page

(gateway) Doorway : 

Duplicate Content

E-commerce Site : 

Feed : 

(Free For All) FFA

Frames  : 

(doorway page) Gateway Page

Gadget  : 

(gadget, widget) Gizmo : 

Google Bomb  : 

Google Bowling:

Google Dance : 

(trust, authority, pagerank) Google Juice

Googlebot

GYM : 

برای مطالعه تعاریف این واژهای تخصصی به لینک زیر مراجعه شود:

واژه نگار سئو گروه D ، E ، F و G

منبع : آبزرورسئو

  • Master SEO