بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

  • ۰
  • ۰

یکی ازمهمترین دلایل موفقیت هر کسب و کاری چه به صورت آنلاین و چه آفلاین رفتارشناسی مخاطبان و آشنایی سلایق آنهاست. به صرف داشتن یک کالا یا خدمات نمی توان فروش خوبی داشت بلکه نحوه عرضه‌ی خدمات شاید به مراتب مهم‌تر باشد.
همچنین، به دلیل اینکه مبحث دیجیتال مارکتینگ و عرضه محصولات و خدمات اینترنتی در ایران سابقه‌ی کمی دارد، اهمیت رفتارشناسی مخاطبان بیشتر می‌شود زیرا هیچ الگوی ثابت ویا منطقی برای مخاطبان بسیاری از کسب و کارها وجود ندارد. در این مقاله به همین موضوعِ رفتارشناسی مخاطبان یعنی تست A/B می پردازیم .

ادامه مقاله را در لینک زیر دنبال نمایید .

 آشنایی با تست A/B و تا ثیر آن بر فروش اینترنتی

سئو

طراحی سایت

  • ۹۶/۰۳/۱۷
  • Master SEO

تست AB

فروش اینترنتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی