بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

این سوال بیشتر توسط افرادی که به صورت آنلاین کار می کنند، به منظور افزایش بازدید سایت از طریق گوگل پرسیده می شود .
هر یک از این روش ها به نوعی باعث می شوند کاربران زیادی به سمت وبسایت شما هدایت شوند. درصد بسیار زیادی از افرادی که در گوگل به جستجو می پردازند، به فکر خرید و یا دریافت خدمات ویژه از شما هستند. این مشتریان بالقوه، می توانند از طریق سئو سایت یا تبلیغات گوگل ادوردز به مشتریان بالفعل شما تبدیل شوند. اما سوال اینجاست که وقتی قصد دارید از این طریق مخاطب جذب کنید، کدام یک از دو روش مطرح شده برای شما مناسب‌تر است؟ آیا باید در گوگل تبلیغ بدهید یا فقط بروی سئوی سایت خود تمرکز کنید؟ کدام یک از این روش ها نتیجه بهتری دارد؟

برای خواندن پاسخ این سوالات به لینک زیر مراجعه نمایید .

سئو یا تبلیغات در گوگل؛ کدام یک برای بازاریابی موثرتر است؟

سئو

طراحی سایت


  • Master SEO
  • ۰
  • ۰

مطمئناً بارها با یکی از معروف ترین خطاهای وب یعنی “Error 404 – Page Not Found” در حین باز کردن سایت های مختلف روبرو شده اید. این صفحات یک تجربه کاربری ناخوشایندی برای هر کاربر محسوب می شود.
امروزه یکی از ملاک های گوگل برای سئو سایت، طراحی صفحه 404 و معرفی آن می باشد. این نکته را در نظر داشته باشید، کاربر در سایت شما اصلا نباید با خطای 404 روبرو شود و در صورتی که صفحاتی را حذف می کنید، بهتر است که به دیگر صفحات ریدایرکت کنید، در غیر اینصورت علاوه براینکه سایت شما مشمول جریمه گوگل خواهد شد، تاثیر منفی می تواند برروی سئو سایتتان داشته باشد .

برای مطالعه ادامه این مقاله روی لینک زیر کلیک نمایید .

خطای 404 چیست و چه تاثیری روی سئو سایت دارد؟

سئو

طراحی سایت

  • Master SEO