بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یکی از مسائل مهمی که برای وبمسترها وجود دارد  ایندکس گوگل است تا بوسیله آن بتوانند سریعا سایت خود را در نتایج جستجوی گوگل قرار بدهند.
گوگل با کمک روبات های خود صفحات سایت را بررسی می کند و آنها را ایندکس می کند. اگر صفحه ای توسط گوگل ایندکس نشده باشد در نتایج جستجو هم نمایش داده نمی شود. برای سئوکاران و کلیه مالکان سایت مهم است که تمام صفحات سایتشان در گوگل شناخته شوند.
در واقع می توان ایندکس گوگل را این طور تعریف کرد : بررسی صفحات توسط ربات خزنده و ذخیره اطلاعات اصلی آن در دیتابیس اصلی گوگل برای ارائه به کاربران در زمان جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با آن صفحه

ادامه مقاله را در لینک زیر بخوانید : 

ایندکس گوگل چیست؟

طراحی سایت 
سئو 
بازاریابی اینترنتی

  • Master SEO
  • ۰
  • ۰

امروزه شبکه های اجتماعی به یکی از بسترهای ارزشمند در فضای اینترنتی تبدیل شده است. تفاوتی نمی کند شما یک فرد معمولی باشید، یا یک هنرمند، یا طراح و یا حتی رئیس یک برند معتبر؛ در حال حاضر شبکه های اجتماعی به جایگاهی دست یافته اند که با استفاده از آن هر فردی می تواند براحتی خود و حرفه اش را معرفی کرده و مخاطبان و طرفداران خود را بدست آورد و همچنین نظرات کاربران و مخاطبان خود را با سهولت و بدون واسطه رصد کند و به تعامل با آنان بپردازد. از آنجایی که ۸۰ درصد مردم دنیا در یکی از شبکه های اجتماعی عضو هستند استفاده از روش SMO می تواند کمک زیادی به تبلیغات و معرفی برند شما داشته باشد.

برای مطالعه ادامه این مقاله را سری به وب سایت بزنید.

آشنایی با بهینه سازی شبکه های اجتماعی

طراحی سایت
سئو
بازاریابی اینترنتی
  • Master SEO
  • ۰
  • ۰

مهمترین قدم قبل از شروع فرایند سئو ، انتخاب کلمات کلیدی مناسب است. در این مرحله فقط می خواهیم به درستی تشخیص دهیم که چه کلمات کلیدی مناسب است و از کجا باید شروع کنیم و به کجا برسیم. کلمات کلیدی مرتبط، به زبان ساده Keyword Niche نامیده می شود. کل فرایند انتخاب کلمات کلیدی مناسب، Keyword Research نامیده می شود. یافتن کلمات کلیدی مناسب، فرایند یک باره نیست و همواره تا زمان حیات وب سایت و تجارت شما، جربان دارد. یافتن کلمه کلیدی خوب به شما کمک می‌کند تا بفهمید مردم به دنبال چه چیزی هستند. اگر شما تحقیقات خود را درست انجام دهید می‌توانید به تعداد زیادی از سؤالات مشتریان از طریق مطالب خود پاسخ دهید و با انتخاب کلمات کلیدی مناسب از طریق نشان دادن محتوای خود در نتایج موتورهای جستجو آنها را جذب کنید.

ادامه این مقاله را در سایت دنبال نمایید.

بهترین ابزارهای رایگان برای یافتن کلمات کلیدی

طراحی سایت 
سئو 
بازاریابی اینترنتی



  • Master SEO