بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

  • ۰
  • ۰

مدارک مورد نیاز ارزش افزوده

*وکالتنامه

*مهر و امضای فرم های ارائه شده توسط موسسه

*قبض تلفن

*کپی سند یا اجاره نامه(دارای کد رهگیری) محل فعالیت

*مستندات موید بر فعال بودن شرکت؛فاکتور،قرارداد و ...

*ثبت نام کد اقتصادی جدید

*تصویر برگه قطعی یا تشخیص مالیات

  ارزش افزوده ارزشی است که طی فرایند تولید یک کالا یا ارائه ی خدمات به آن افزوده می شود.مانند:ارزشی که به گندم تا مرحله ی تبدیل به نان اضافه می شود و این را مصرف کننده ی کالا یا خدمات باید به دارایی پرداخت کند.در این جا فروشنده یا ارائه کننده ی خدمات واسطه است.

مدارک ارزش افزوده

اخذ گواهی ارزش افزوده:

اولین قدم برای انجام این کار اخذ کد اقتصادی و انجام ثبت نام جدید برای آن است که به اصطلاح به آن 45 امتیازی گفته می شود.

ثبت شرکت

ثبت لوگو

ثبت علائم تجاری

  • ۹۷/۰۴/۰۲
  • Master SEO

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی