بهینه سازی سایت

برندسازی آنلاین، بازاریابی اینترنتی، سئو و بهینه سازی وب سایت

  • ۰
  • ۰

دلایل مهم بودن شبکه اجتماعی گوگل پلاس- Google+

اگر تا سال گذشته از بیشتر بازاریاب ها درباره Google+ سؤال می کردید، با اشتیاق سر را به نشانه تأیید تکان داده و پاسخی همچون جمله مقابل به شما می دادند: «فعلاً این بهترین شبکه اجتماعی است و به بهینه سازی سایت شما کمک خواهد کرد». در نتیجه، برندها پا به عرصه می گذاشتند، برای خودشان پروفایل و حلقه های دوستی را ایجاد می کردند، و Google+ را به عنوان پلتفرم اجتماعی مرسوم در آن زمان برای بازاریابانی که به آنچه در اطرافشان می گذرد اهمیت می دهند، تثبیت می کردند.

ولی وقتی قدم به سال ۲۰۱۵ نهادیم اوضاع خیلی مبهم تر و نامشخص تر گشت. درحالیکه توییتر و فیسبوک در آنچه ارائه می دادند بسیار پیشرفت کردند و در کنار موارد دیگر، ویدئو و تحلیل های بیشتری را نیز به گزینه های خود افزودند، Google+ تنها به اضافه کردن سؤالات صحت و اعتبار اکتفا کرد. واقعاً چه کسی در Google+ به فعالیت می پردازد؟ آیا این همه ی آن چیزی است که انتظار می رفت Google+  باشد؟ و اینکه آیا با تضمین کمی که برای موفقیت آن وجود دارد، باز هم باید برندها پول و وقت و کوشش خود را صرف آن نمایند؟ 

برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک نمایید : 

دلیل اهمیت شبکه اجتماعی گوگل پلاس – Google+


  • ۹۴/۰۵/۰۴
  • Master SEO

observerseo

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی